Nie otrzymuję e-maila z platformy. Dlaczego?

Jeżeli nie otrzymałeś wiadomości generowanej z platformy poświęć chwilę by odnaleźć wiadomość email, którą do Ciebie wysłaliśmy. W tym celu wykonaj następujące kroki:

 

1. Sprawdź główną skrzynkę odbiorczą

E-mail, który od nas dostajesz jest najczęściej zaadresowany od evsnoreply@vanitystyle.pl - zlokalizuj najnowsze wiadomości, kliknij pobierz nowe wiadomości. Jeśli go tam nie ma przejdź do p. 2.

2. Sprawdź folder poczty niechcianej (spam)

Upewnij się, że wiadomość nie została potraktowana przez Twoją pocztę jako niechciana - sprawdź folder spam lub poczty niechcianej. Zaznacz, że jest to wiadomość pożądana, a następnie przenieś ją do głównej skrzynki odbiorczej. Jeśli wiadomości nie ma w spamie przejdź do p. 3.

3. Sprawdź pozostałe foldery poczty

Wielu dostawców poczty oferuje automatyczne przenoszenie wiadomości do różnych folderów, np. Oferty lub Inne. Zaloguj się do swojej poczty przez stronę internetową poczty i spróbuj zlokalizować wiadomość, a następnie przenieś ją do głównej skrzynki odbiorczej.

 

Wybierz swojego dostawcę poczty by sprawdzić, gdzie wiadomości z platformy mogły trafić:

gmail
onet
wp
o2
interia
gazeta