Znajdź coś dla Siebie
Szukany tekst / szukany klub:

Szukaj w Obiekty / Rabaty:

Lokalizacja:

Typ obiektu:

zaawansowana  

Specjalista ds. sprzedaży

Oczekiwania:


  • Wykształcenie min. średnie, preferowane wyższe
  • Doświadczenie w sprzedaży B2B na analogicznym stanowisku, preferowane doświadczenie w sprzedaży i ofertowaniu usług abonamentowych, finansowych, ubezpieczeniowych a także medycznych
  • Udokumentowane sukcesy w sprzedaży weryfikowane podczas rozmowy kwalifikacyjnej
  • Znajomość technik sprzedaży i negocjacji
  • Bardzo wysokie umiejętności komunikacyjne
  • Wysoka kultura osobista, nienaganna prezencja
  • Dyspozycyjność (w tym wyjazdy służbowe na terenie Polski)

 

Zadania:


  • Sprzedaż programów świadczeń pozapłacowych
  • Badanie potrzeb klientów
  • Przygotowywanie ofert dostosowanych do wymagań klientów
  • Doradztwo merytoryczne z zakresie programów świadczeń pozapłacowych
  • Negocjacje warunków umów

 

Oferujemy:


  • Pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie należącej do grona liderów w swojej branży
  • Realny wpływ na rozwój rynku innowacyjnych świadczeń pozapłacowych
  • Możliwość rozwoju zawodowego
  • Narzędzia niezbędne do pracy oraz  atrakcyjne wynagrodzenie z systemem premiowania za wyniki  oraz system benefitów dostosowany do potrzeb indywidualnych

 

Aplikacje w języku polskim wraz ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych i nazwą stanowiska należy przesłać klikając poniżej "wybierz" i załączając plik:

Nazwa stanowiska *
*       Załącz i wyślij CV
*
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych niezbędnych dla potrzeb procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o Ochronie Danych Osobowych, Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późniejszymi zmianami
 * - pola wymagane
 

Pracownik Działu Rozwoju Produktu

Wymagania:


  • wykształcenie min. średnie, preferowane wyższe
  • biegła obsługa komputera (w tym pakiet MS Office lub oraz urządzeń biurowych)
  • systematyczność i dokładność w wykonywaniu powierzonej pracy)
  • samodzielność
  • chęć dalszego rozwoju osobistego

 

Opis stanowiska:


  • pozyskiwanie nowych punktów akceptacji,
  • podpisywanie umów, 
  • obsługa urządzeń biurowych,
  • profesjonalna obsługa klientów firmy (mailowa, telefoniczna)
  •  prowadzenie dokumentacji handlowej (rejestracja umów, zmiany w umowach (aneksy), nadzór nad terminami ważności umów)
  • utrzymywanie relacji z klientami biznesowymi
  • współpraca z innymi działami firmy
  • dbanie o dobry wizerunek firmy

 

Aplikacje w języku polskim wraz ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych i nazwą stanowiska należy przesłać klikając poniżej "wybierz" i załączając plik:

Nazwa stanowiska *
*       Załącz i wyślij CV
*
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych niezbędnych dla potrzeb procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o Ochronie Danych Osobowych, Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późniejszymi zmianami
 * - pola wymagane
 

Pracownik Działu Raportowania / Obsługi Klienta

Wymagania:


  • wykształcenie min. średnie, preferowane wyższe
  • biegła obsługa komputera (w tym pakiet MS Office lub oraz urządzeń biurowych)
  • systematyczność i dokładność w wykonywaniu powierzonej pracy)
  • samodzielność
  • chęć dalszego rozwoju osobistego

 

Opis stanowiska:


  • wpisywanie do raportu na potrzeby Spółki, rejestrów wizyt / wejść użytkowników karty FitProfit do
  • ośrodków sportowych (akceptantów karty FitProfit),
  • profesjonalna obsługa klientów firmy (mailowa, telefoniczna)
  •  prowadzenie dokumentacji handlowej (rejestracja umów, zmiany w umowach (aneksy), nadzór nad terminami ważności umów)
    utrzymywanie relacji z klientami biznesowymi
  • współpraca z innymi działami firmy
  • dbanie o dobry wizerunek firmy

 

Oferujemy:


  • stabilne zatrudnienie,
  • pracę od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16

 

 

Aplikacje w języku polskim wraz ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych i nazwą stanowiska należy przesłać klikając poniżej "wybierz" i załączając plik:

Nazwa stanowiska *
*       Załącz i wyślij CV
*
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych niezbędnych dla potrzeb procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o Ochronie Danych Osobowych, Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późniejszymi zmianami
 * - pola wymagane
 

Pracownik Infolinii

Wymagania:


  • wykształcenie min. średnie, preferowane wyższe; biegła obsługa komputera (w tym pakiet MS Office lub oraz urządzeń biurowych)
  • systematyczność i dokładność w wykonywaniu powierzonej pracy); samodzielność


Opis stanowiska:


  • obsługa infolinii karty FitProfit, rozwiązywanie problemów dotyczących użytkowania karty związanych z systemowymi usterkami, obsługa zgłoszeń telefonicznych i mailowych;  wpisywanie rejestrów wizyt / wejść użytkowników karty FitProfit do ośrodków sportowych (akceptantów karty FitProfit),
  • Oferujemy:
  • Wynagrodzenie adekwatne do kwalifikacji ; 8 godzinny czas pracy zmianowy,  od poniedziałku do piątku w godzinach 7-15 i 14-21

 

Aplikacje w języku polskim wraz ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych i nazwą stanowiska należy przesłać klikając poniżej "wybierz" i załączając plik:

Nazwa stanowiska *
*       Załącz i wyślij CV
*
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych niezbędnych dla potrzeb procesu rekrutacji, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o Ochronie Danych Osobowych, Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 z późniejszymi zmianami
 * - pola wymagane
 

nasi klienci: